دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP بنام دیوونه کن 

Download New Music Masih Ft. Arash APBe Hame Begoo
Masih-&-Arash-AP-Divooneh-Kon
ترانه و آهنگ : آرش AP , تنظیم و میکس و مستر: سعید انصار

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید مسیح و آرش AP بنام دیوونه کن

دیوونه کن منو باز زندگیم و ببر از بین

ازم بپرس عاشقت بودم از کی بودم از کی

اسم تو شد دعام و بگو داری تو هوام و

بگو داری می بینی گریه ی این هر شبام و هر شبام و

عالم و آدم همه درگیر و دنیال عشقن

اما این عشق که درگیر و دنیال توئه عشقم

اسمت که میاد میزنه پر قلب دیوونم

اشکام میریزن نمیشه بی عشقت بمونم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ دیوونه کن مسیح و آرش AP

♫♫♫♫♫♫

بذار با گریه خالی شم درسته بد بودم اما باز سر به راه میشم

واسه تو تنده آتیشم ببین چشام چجور کبودن من به عشق تو از آدما جدا میشم

عالم و آدم همه درگیر و دنیال عشقن

اما این عشق که درگیر و دنیال توئه عشقم

اسمت که میاد میزنه پر قلب دیوونم

اشکام میریزن نمیشه بی عشقت بمونم

دیوونه کن منو باز زندگیم و ببر از بین

ازم بپرس عاشقت بودم از کی بودم از کی

اسم تو شد دعام و بگو داری تو هوام و

بگو داری می بینی گریه ی این هر شبام و هر شبام و

دانلود آهنگ دیوونه کن مسیح و آرشAP

پست اختصاصی سایت دانلود آهنگ جدید وب آهنگ

لینک دانلود با کیفیت 320